Bear Grylls Gear

Supraviețuiți în sălbăticie cu cele mai noi echipamente

Gamerz Tek 16-Bit Hd Review

7 min citește

În timp ce problemele de pitch audio cu Super Mario Bros au fost actuale, jocul a fost complet jucabil fără probleme. Această consolă SNES 16-Bit Entertainment System Console Gamerz Tek este abordarea potrivită pentru a juca toate jocurile SNES vechi exact în același mod în care ar fi fost efectuate pe sistemul original. Sistemul poate fi capabil, în plus, să se bucure de jocurile video Super Gameboy și reprezintă o alternativă ideală la monitorizarea uneia dintre metodele unice. Le-am urmărit cu atenție după ce au apărut.

Până în prezent am aruncat 5 jocuri video la ea și numai unul nu a funcționat, dar acest lucru este în toate probabilitatea cărucior în sine. Este ca și cum l-aș fi cumpărat din magazin. Grate element, aduce din nou o mulțime de amintiri.

Sony Ps5 Blu-ray Edition Console - Alb

Deci, aș recomanda acest lucru pentru cineva care a obținut o cutie de jocuri în pod și încearcă să joace din nou câteva din copilărie pe bani puțini? Lista se ridică la înălțimea declarației de compatibilitate și sunteți în măsură să faceți mult mai rău. La $25 veți putea cel mai probabil să vă jucați până când noutatea dispare și le puneți înapoi în pod, și totuși să simțiți cu adevărat că v-ați primit banii pe măsură. Dacă au un model nou NOAC cu o compatibilitate excesivă atât pentru PAL cât și pentru NTSC, opțiuni adăugate și remedieri de erori, ar putea fi o posibilă mană cerească pentru piața clonelor.

Acesta poate fi un preț foarte bun doar pentru două controlere respectabile, fără consola în niciun caz. Sunetul audio a venit prin intermediul ok, dar video a fost doar rulează în urme diagonale pe ecranul de afișare. M-am gândit că poate ar putea fi vorba de joc. Așa că am ajuns să cumpăr o marcă specială, o consolă retron, și fiecare sport a funcționat perfect fără probleme.

Gamerz Tek 8-bit Hd Entertainment System ( Nes Clone Console cu Hdmi )

Sistemul în sine se simte, în plus, destul de ușor, ceea ce am cam anticipat, având în vedere că aceasta poate fi o consolă ieftină care, sunt destul de sigur, folosește know-how-ul NES-on-a-chip. Dar este destul de vizibil atunci când încerci să scoți cartușele din sistem și acest tip de lucru mă aduce la cel puțin o neplăcere cu acest sistem pe care l-am avut. M-am obișnuit cu ea cu cât am folosit mai mult această consolă, însă dacă ați fi cumpărat acest sistem, cel mai probabil ați fi descoperit-o imediat.

Având în vedere că are o ieșire AV compozită, acesta utilizează de fapt un NOAC obișnuit cu un cip de conversie HDMI. Ieșirea HD upscalată a clonei Gamers-Tek nu este atât de groaznică pe cât ar face-o televizorul dumneavoastră. Poate că au fost în măsură să obțină S-Video de la NOAC, care nu este practic la fel de dificil pentru o clonă de silicon ca RGB sau Component Video. Fericit să am consola mea și să văd că funcționează corect fără probleme din cutie. Am fost curios de ce le-a luat patru zile să o primească în poștă, însă acesta a fost singurul impediment.

Sonic The Hedgehog Snes Snes Super Nintendo Tails Sixteen Bit Cartridge Joc foarte rar

Singura îngrijorare pe care am avut-o a fost că nu există niciun conector coaxial. A trebuit să folosesc conexiunile AV, pe care multe televizoare mai vechi nu le au. SNES a fost conceput pentru vechile televizoare analogice, astfel încât grafica necesită o mică acomodare la televizoarele digitale. Dar, în rest, face fiecare lucru pe care l-a făcut unicul. Voi începe prin a vorbi în ceea ce privește câmpul, pe care îl descopăr destul de frumos pentru o consolă clonă ieftină.

Designul în sine este oarecum simplu, destul de mult doar un pătrat cu o estetică asemănătoare cu cea a NES, dar îmi place aspectul sistemului pentru ceea ce este - metoda nu se îndepărtează complet de tipul de design pe care NES l-a avut inițial. Voi spune totuși că LED-ul de pe această metodă este extraordinar de strălucitor. Sunt nehotărât cum se compară cu tehnicile originale ale NES, dar în comparație cu toate metodele opuse pe care le am într-adevăr cu lumini LED care indică faptul că sistemul pornește, aceasta strălucește fără îndoială cel mai mult și este extraordinar de vizibilă.

Evaluări ale clienților

În primul rând, este dificil să vă eradicați jocurile video, deoarece consola le ține în mână până la moarte. În al doilea rând, consola este extrem de ușoară și alunecă de colo-colo, însă am remediat acest lucru folosind bandă Velcro cu două fețe pe raftul meu pentru a o ancora la locul ei. Cu toate aceste mici neajunsuri, această clonă funcționează perfect, controlerele sunt robuste și confortabile și, cel mai bun lucru... NU EXISTĂ LAG DE INTRARE!

Genesis și SNES se află într-o situație mult mai bună din punct de vedere al acurateței. Porțiunile pe 16 biți ale Trio-ului meu Super Retro sunt impecabile, dar aceste probleme nu sunt pentru NES. Kevtris ar putea, după toate probabilitățile, să scoată un design ASIC mai bun în timp ce stă pe budă, decât au oferit peste 20 de ani de inovație și inginerie asiatică. Acest tip de compatibilitate este mai probabil în gama de prețuri a Hyperkin decât un NOAC local 720p.

One Tek Screw Magnetic Drive Bit - 5/16″ Hex Socket Driver - Hexagonal, 8mm

Dar cât de bine joacă G 8-Bit jocurile NES? Ei bine, după cum probabil ați ghicit, G 8-Bit poate reda cartușe NES unice. Voi spune că nu sunt complet sigur că întreaga bibliotecă NES funcționează cu sistemul, însă fiecare recreație pe care am folosit-o cu el a avut tendința de a funcționa fantastic. Am chiar și șase cartușe NES în întregime - Super Mario Bros + Duck Hunt + World Class Track Meet, Super Mario Bros 2, Super Mario Bros 3, Dr. Mario, Tiny Toon Adventures și Tetris. Nu am un sortiment destul de mare, însă toate acestea au funcționat bine și am fost în măsură să mă bucur de partea mea de distracție din ele.

Ca o lovitură de grație, am încercat în cele din urmă Battletoads... Aceasta nu a fost o "ecran confuz pentru că cartușul este murdar" sau "audio merge loopy pentru că ai lovit consola" accident, a fost un accident dur al consolei în sine. Așa că am început din nou sportul și am mai jucat încă o dată... Nu știu dacă este vorba de un dezavantaj mai mare sau de un incident izolat. Așa cum spune vechea zicală, "primești ceea ce plătești". Acest lucru domnește adevărat chiar aici. Veți plăti un pic mai mult pentru opțiunile de colecție de tip boutique, mai degrabă decât pentru hardware-ul fabricat în masă, însă merită în cele din urmă.

M 5/16″ Suport de biți cu cap hexagonal Suporturi de biți de găurit Suporturi de șofer Socket Tek Bit

Este foarte simplu și direct la obiect - vă oferă o imagine a sistemului și titlul, de ce altceva mai aveți nevoie? Și îmi place micul motto din colțul din dreapta jos care spune "Flashback to a Bygone Age". Se potrivește cu siguranță caracterului și publicului consolei și vă oferă de fapt o idee despre ceea ce vă propuneți. Aspectul câmpului conține, de asemenea, această recomandare și enumeră informațiile de contact pentru Gamerz Tek, împreună cu promisiunea unei garanții de 1 an. Deschideți sistemul și veți obține un PS4. Bine, probabil că nu, însă acest lucru este cu adevărat superior.

Este un mic dezavantaj enervant ...dar unitatea este doar $25. Clonele NES ar putea fi o rolă de cub de obicei. Acestea pot avea probleme cu adevărat periculoase în general, deoarece asigurarea calității este prima pe butuci atunci când valoarea este scăzută, cu toate acestea, nu este cazul unității pe care am obținut-o. Fiecare factor nefavorabil pe care îl pot spune este bine să fie trecut cu vederea de valoare. Acest sistem funcționează cu N8 Everdrive Pro. Vreau să joc toate Tecmo Super Bowls și Tecmo Bowls hacked.

Sony Playstation 5 825gb versiune Blu-ray - Pachet Horizon Forbidden West Bundle

Dacă printr-un accident ciudat este o implementare hardware nativ 720p care ar putea fi uimitor. Există un comutator în partea de jos pentru a varia de la NTSC la modul PAL, ceva ce nu am mai văzut niciodată într-o clonă înainte. De asemenea, porturile controlerului par a fi distanțate corespunzător pentru un NES Four Score sau Satellite. Noua versiune cu sunet îmbunătățit ar putea fi acolo la sfârșitul lunii martie, primul lot pe care unitatea de producție ne-a expediat IC greșit. Oricine a cumpărat primul poate să se întoarcă pentru înlocuitor fără costuri. Trimiteți un e-mail cu informațiile de contact și de comandă.

Locația mărfii

Atât pe un televizor HDTV contemporan, cât și pe vechiul meu televizor CRT pentru jocuri. Am încercat cabluri scumpe, dar nu am obținut nicio îmbunătățire. Contrastul alb/negru este mare deși și foarte clar. Dacă aveți un televizor modern, trebuie fără îndoială să vă îmbunătățiți la manechinul HDMI puțin mai scump. Dar atunci când utilizați acest lucru pe un televizor cu tub mai vechi, este o alegere cu adevărat sensibilă pentru a vă juca jocurile video vechi cu o senzație autentică.

ro_RORomanian